varför?

Varför måste storbloggare blogga om saker dom köper eller tittar på? Tror dom att man genast vill ha samma? Fattar dom inte att man synar dom för dom gör reklam gentemot pengar? Tror dom att man baaa wooooowww vilken tunika med fiiiiina volaaaanger åhhh jag vill se ut som henne !!! Nä JAG får bara avsmak. En blogg, en människa blir uppköpt. Hela känslan förstörs. Det är som om att istället för att se reklam på tv så knackar reklamen på hemma hos en när man har det trevligt.

Blogg för mig är inte pengar. Blogg är gemenskap. En sorts glädje som ger inspiration och tillgenkännande i alla sammanhang som känns bekanta.

Ok med reklam på bloggen, den som redan finns där. Men sen... Njae. Jonna i en reklambyrå istället och sluta blogga, du har ju redan tappat "giften" !!!



Kommentarer
Ett liv iHusvagn med två små

Hej, vad kul att du lämnade ett avtryck hos mig. Jättefin blogg du har. Läste om ditt år 2011, tufft år :(



Angaende kopta bloggare, ja, blä. Tycker att det ska stå klart och tydligt när något är reklam. En blogg jag följer har börjat spåra ur, så himla tråkigt.

2012-05-23 @ 02:07:23
URL: http://www.ihusvagn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0