tlöttmössa

Kom till plugget. Kände mig helt färdig. Efter lunchen försökte jag ivrigt att hitta någonstans att sova, gosh vad trött jag var. Hade klätt mig lätt idag för jag trodde det skulle bli varmt så när jag hittade en bänk på balkongen höll jag på att förfrysa. Man blir ju alltid extra frusen när man är trött. När lektionen började så sträckte jag upp handen och sa att jag hade en migrän attack på väg och ilade hem till min mor, där jag skulle uträtta lite ärenden. Kom dit vid två, lade mig på soffan helt slut. Ställde klockan men kunde aldrig somna in. Jag var vaken fast sov?
Gjorde lite av det jag skulle göra där och promenerade för att hämta Lillen.
När jag kom till dagis hade han rivmärken i halva ansiktet.. någon hade rivit honom. Är det så svårt att klippa naglarna på sina barn?
Det gör mig inget att han kommer hem med skrapsår för han har snubblat men när han har rivmärken i halva ansiktet blir jag upprörd.

Milo var minst lika trött som jag så när vi kom hem kröp vi ihop i sängen med en skål pumpafrön och satt och mumsade på det. Det var tur att jag vilade innan annars vet jag inte om jag skulle klarat kvällen.

Hatar att vara så här trött och omotiverad. Det här är inte jag. Jag har inte tränat på 2 veckor nu och hur jag än försöker motivera mig så har jag inte tid eller ork. Jag försöker bara rida ut denna stormen och hoppas att jag vaknar upp snart.

Hade tänkt att kanske låsa bloggen, låta er läsa det jag har skrivit och sen ta bort det igen.. Men jag skäms, fast det ger svar på så mycket.. att det finns hjälp, att jag kanske kan hjälpa andra att våga "komma ut" och nej jag är inte gay :)
Ska bara få kött på benen innan...

Nu kollar jag resor tills i sommar... v 32 ska Johan ha Milo en vecka, efter att jag har haft honom hemma i 3 veckor när dagis är stängt. Ska åka någonstans med Zanna men vet inte vart än... bara det finns en strand och öl...och en säng.. allt jag behöver....
Planerar in lite med Johan oxå på saker vi kan göra med Milo, tycker det är viktigt att göra saker med Milo även om vi inte är tillsammans. Vi kommer nog vara ute med båten men tänkte något mer lugnare. Frågade Milo om han skulle fiska med pappa i sommar och han tittade på mig och svarade "aahhhhh".

soooooommmmarrrrr...(2011)




älskar dessa fyra på oss, dags att göra nya för iår...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0