hel natt



(skön bollibompa stil )

Åh vad skönt att somna och sova hela natten. En gång var jag uppe minns jag och gick på toa men annars så sov jag tungt hela natten. Man blir väldigt omtöcknad av theralen även om man tar lite och tidigt på kvällen och jag är glad att jag bara behövde använda under en kort period till Milo för att ändra hans rytm. 2 som inte kan sova ordentligt är ingen bra kombo, inte alls.

Lillen kom med sin jacka och skor tidigt och ville till dagis så jag kunde inte säga emot. Dagarna jag jobbar på em brukar jag lämna Lillen till 08.30 eftersom jag inte träffar honom till nästa dag. Min mamma brukar oxå hämta honom innan 15 så det inte blir så långa dagar men han trivs verkligen där.
När jag hade kommit hem ringde Milos farmor och farfar och undrade om dom kunde ta med Milo till skansen och det klart dom kan det! Älskar att han har så många omkring sig som älskar honom och vill vara med honom.

Jag däremot har massa att göra idag. Måste skriva klart min fallbeskrivning men har lite problem med att skriva på datorn, klämde mitt långfinger i hissdörren och satan i gatan vad det gjorde ont! Felanmälde hissdörren eftersom den tunga dörren smäller igen...
Sen ska jag har ett tidigt möte på jobbet, till läkaren och sen jobba...

Än så länge håller vädret i sig.... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0