tiden

Tiden går och min lilla är inte så liten längre. Snart börjar han prata för fullt. Hans ord kommer mer och mer och nu när min mor har varit bortrest har det kommit snabbt. Anledningen till det är att min mamma träffar honom ofta och förhoppningsvis blir han tvåspråkig. Det i sin tur försenar det svenska språket.

Dagen har varit bra. Blev sådär fasligt trött igen vid lunch men återhämtade mig fort. Ilade hem för att hämta min lilleman. Han var glad som vanligt när jag kom och jag bara älskar kramarna och pussarna jag får.
Vi har haft en mycket bra kväll utan gnäll, dom uppskattar jag så himla mycket.

I morgon skulle jag och Milo på en mammabloggträff men jag har så ofantligt mycket att stå i, plugga, skriva klart en uppsats, börja ett grupparbete om olika forskningar. Ska skriva om Omega 3´ns påverkan på kroppen/hjärnan när man har autism, måste ordna med ett pass och åka förbi körskolan och snacka med dom. Jag jobbar sen torsdag och fredag så detta skulle jag behöva vänta med en vecka och det har jag inte tid med.

Går igenom en massa gamla foton och försöker rensa. Har flera bilder av "samma bild" men det är så svårt att radera dom på Milo men jag behöver inte alla...
Här är en liten pluttis... ca 4-5 månader..



Vill ju bara äta upp honom!
Han sover sedan 19, farfadern skulle kommit förbi med Milos trehjuling och andra saker som glömdes men han har inte hört av sig. Igår sade han att han skulle komma efter 16...jag pallar inte ringa...

Nu ska jag borsta tänderna... och krypa ner i sängen...förhoppningsvis kanske jag hinner träna i morgon men allt beror på dagsformen...vill inte planera in sådant på kvällen då jag inte vet hur morgonen blir och jag vill inte känna "skuld" för att jag inte kommer iväg...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0