titta en blomma!



Någon roligare bild än så här blir det inte idag.. haha hahaha..

Idag så klev jag in i gymmet igen. Det kändes bra, ville mer men vill inte ha ont så jag körde bara igenom kroppen lite.
Nu ska jag snart göra mig iordning för jobbet, vill egentligen bara hämta hem min Milo och gosa hela dagen och bara vara. Jisses vad jag älskar den där lille killen..
Såg i morse hur illa jag klippt honom, stackarn... men det är iallafall mkt bättre än innan...

Jag vill ha pengar. Mkt pengar. Finns så mkt jag vill shoppa och göra.
Men men...
Får hitta mig en rik man helt enkelt. Så är det.
Sen vill jag ha sommaren nu nu nu... pissväder är vad det är.
I morgon får solen gärna skina, då skolkar jag med Milo och gör något kul istället.


ok en bild till,,, en från collaget innan... sötnöten.. lilla pottfrisyren...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0