lillens rum

Jag tycker om när det är fint och det är det långt ifrån. Jag har inte kunnat göra något åt Lillens rum förens det förskräckliga bokhyllan ( till höger ) fått en annan plats att samla damm på ( alltså ej i denna lägenhet ). Nu börjar det dra ihop sig och den hemska bokhyllan ska flytta inom kort. Tapeten ska rivas, det ska spacklas och målas. Såna saker är jag bra på men att inreda... not my thing. Lillen ska få sig en ny säng, alt att jag tar bort fötterna på den stora sängen och så får han sova där. Inte för att det kommer överdrivet med folk och sover hos oss men jag vill gärna ha en ordentligt sovplats om man får besök så jag funderar på en liten bäddsoffa inne i hans rum.
Golvet ( parkett ) är relativt nylagt och jag hoppas att jag kommer att få pengar till att lägga det i mitt sovrum med för jag kräks på platsmattan, men som sagt.. pengar pengar pengar.
Nu är det Lillens rum som kommer att få en ordentlig makeover. Snart får han väl hem kompisar som ska leka och då vill jag ha ett ordentligt lekrum där han trivs att vara i. Min budget kommer att vara ca 10000 så har ni tips på hur jag ska möblera, ska jag spara den sängen, gardiner, färg på väggarna? lampor, hyllor... och bra förvaring så säääääg!! Jag är sån att jag kan köpa en massa men sen passar det inte ihop alls.
Kanske man kan hyra en inredare för en billig peng... hehe..


Har en tripp trapp trull som ska in... men ska målas om först.
Den är bra till förvaring iaf ,,, men snygg är den inte...

Jag har hunnit med mina sysslor idag, det enda jag inte har hunnit med är att träna. Men det gör inget.
Ska till läkaren i morgon igen och ska be dom kolla mitt blodsockervärde för vid lunch säckar jag ihop om jag inte ätit.. sen måste jag upp och kissa floder på nätterna fast jag inte har druckit alls sedan eftermiddagarna...
Ja ja..

Hej!



Kommentarer
tiny

ja ääääääälskar ju inredning =) jag hjälper gärna till, men tyvärr måste ja komma hem till dej o ja måste dricka kaffe o snacka skit också ;-) när passar d damen??



puss

2012-05-31 @ 14:13:56
URL: http://tinylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0