sämst



Nu är vardagen som den borde vara. Jag har Lillen hemma och ordningen är på plats.
Utan Lillen tappar jag fotfästet kan man säga. Det var många dagar att vara utan honom och jag vet inte hur jag ska klara en hel vecka under semestern?

Jag känner att jag börjar komma tillbaka iallafall. Träningen står på schemat men att komma i den formen jag hade hoppats på tills nu är bara att glömma.
Dessutom vill man inte träna inne på gym när sommaren kommer men jag ska försöka komma iväg när jag kan.
I morgon börjar jag...
Var och testade mitt fett i procent idag och jag hade 18.5% och ca 11 kg i massa.
När jag tränade som mest hade jag 11% och jag blir glad om jag kommer ner till 15% men ingen stress...

Finns väl inte så mycket att berätta eller skriva om. Om en vecka är jag äntligen klar med kursen, sen har jag semester, jag har festat, varit sjuk, sen frisk och sen sjuk igen. Jag sov i hela 24 timmar i helgen med ett uppvak där jag klämde i mig en halv smörgås och sen så sov jag vidare.

Snart kan jag nog även kanske skriva om det jag vill skriva om och det är väl kanske därför blogglusten inte finns just nu... för det jag vill skriva om kan jag inte få ur mig än...

Japp.. ses snart igen bloggen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0