Skit

Alltså jag är så arg nu så jag kokar.
Jag skulle gjort en massa idag inför helgen men jag har nu suttit med min gamla blogg sen i morse.
Jag är faktiskt ledsen.
Hade äntligen fått den som jag ville, skulle bara ändra bakgrund och lite annat och eftersom det inte gick så böt jag mall och då försvann mina kategorier och annat. Kan inte sitta och förklara i varje inlägg att om dom vill kolla in inlägg från förra månaden så måste dom gå in på inlägget och klicka där...
Nää...
 
Kanske ett kall om att sluta blogga ... fast jag gillar det så mycket...
Nu har jag haft 5 bloggar.
Lite ledsamt att allt inte finns tillsammans så man verkligen kan läsa om förr.
Har bloggat sen 2009.
 
Nä här är jag och vilka har följt med mig från min blogspotadress?
Skulle vara kul att veta!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0