2011 vs 2012





Min lille skadade lille kille..

Det var svårt att hålla honom vaken idag... när jag kände att han inte skulle kunna vara vaken till minst 19 var klockan redan 16.30 så det var bara att försöka underhålla en liten grinig bebis. Min bebis, vilket han alltid kommer att vara.

Idag är det jag som tagit lite theralen. Har inte sovit ordentligt på två veckor. Jag kan inte somna, vaknar hela tiden och är vaken innan 05... Det konstiga är att trots att jag inte kan somna, inte sova under natten och vaknar så tidigt plus att jag är helt död på dagarna så blir jag hypad på kvällen när jag ska sova...
Jag hoppas att jag kan somna in iallafall...

Nu längtar jag efter att träna igen... på måndag blir det 3 veckor sen sist och jag gillar det inte. Men det är bara bita ihop och ladda, gör om gör rätt.

Har ännu inte fått kött på benen än. Vill skriva om det men eftersom jag inte vet om hur framtiden blir eller hur det blir med allt detta så ligger jag lågt ett tag. Det är väl delvis därför jag inte kan sova ordentligt för allt detta spinner runt i mitt huvud.

Godnatt!



Kommentarer
Fiffi

Åh så lika ni är!!! Jättefina bilder!



Jag använde oxå oljor från USA back in the day, typ babypowder, frankinsence, och vad den nu hette... Goda var de iaf! :O)



Kram och ha en riktigt fin dag!

2012-05-31 @ 08:54:25
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0