Måndag

Helgen har rusat förbi. Jag har jobbat och försökt att smälta allt det som har snurrat i min skalle. I fredags började jag skriva en massa, 5 sidor blev det och jag fick verkligen gå tillbaks till mitt förflutna skrapa upp skorpan igen. Jag vet inte om jag vågar lägga in allt eller om jag bara gör en sammanfattning på allt för jag vill ändå att det ska stå med.
Ligger lite lågt än så länge.

Tack för kommentarerna, även om jag vet att det finns fler som läser. Det är väl oxå det som gör att jag ännu inte bestämt om jag ska låsa bloggen och ha den öppen för er.

Lillen kom hem igår. Vi lekte lite i parken, lagade mat, mös och sen var det dax för att sova. Både jag och Milo verkar ha drömt intensiva drömmar och jag om ormar. Såg en kopparorm igår kanske det som gjorde det! Blä! Jag blev inte biten i drömmen men andra blev. Var dessutom ihop med en från "hem till gården" oxå Blä!

Nu ska jag till skolan... Hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0