sjukdag

I tisdags skulle pappa Johan komma och hämta Milo på dagis för att sedan vara hemma med Milo här på onsdagen så jag skulle kunna jobba men han "kidnappade" Lillen till Norrtan tills på söndag. Det var som om någon drog undan mattan jag stod på. Han fick åka förbi mitt jobb så jag skulle kunna få pussa på honom innan.
Lillen klangrade sig fast i min famn och sa mammammammammamma..... det var svårt att släppa honom.

Sen har dagarna bara gått... idag skulle jag jobbat med känner mig krasslig och hostig, bäst att bara vara hemma.
Har legat i sängen hela dagen. Börjar få lite ont i rumpan nu... finns massor att göra hemma, skulle faktiskt behöva rensa i garderoberna. Fullt med kläder jag inte använder. Men å andra sidan tänkte jag göra det när jag närmar mig min vikt och form som jag vill ha och mår bra i. Nu har jag inte hunnit och orkat att träna på över 3 v och jag hoppas att nu på måndag blir min start igen.

Ska ta ett bad nu. Jag brukar bli piggare då sen ska jag försöka ta mig till soffan och se om jag kan hitta någon bra film att se...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0