vår vår underbara vår



(Ska försöka att enbart låta Canon g12 göra bilderna denna veckan )

Efter brunchen begav vi oss ut i parken. Där hängde vi lite med folk vi känner och deras barn... Vi drack kaffe och tjötade lite, känns skönt att få ventilera sig lite och Lillen njöt. M följde med hem för att hjälpa mig att inhalera Milo och det gick mkt bättre med hjälp än utan. Han hostade till ordentligt efter och jag hoppas att det kommer att släppa snart... måste bara se till att klara av att inhanlera honom själv med det är svårt med en liten Houdini till son.
Lillen sover lite nu, jag har marinerat lite kyckling så snart ska vi bege oss till Mommo och Moffa för att grilla. Ska bli gott.

Jag har nu hunnit skriva klart min uppsats eller vad man nu kan kalla det inför i morgon... känns bra. Jag mår bra av när jag får röra mig, när Milo kan leka med kompisar och röra på sig och när jag hinner med det jag ska.
Har även bjudit in Milos far till Cirkusen på tisdag. Känns bra att vi kan göra saker ihop med Milo.

Tänk vad mitt humör kan ändras så länge jag har rutin, får sova och RÖRA på mig. Jag mår psykiskt dåligt om jag inte får motionera... helt klart...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0