trött

Som jag trodde så öste regnet ner när jag slutade, men det stoppade inte mig alls! Jag fick en förfrågan om jag ville ha sjuss hem men skam till den som ger sig, jag tänkte att det bara skulle göra mig starkare. Visst det är inte kul med spöregn när man ska cykla över en mil hem men kände att det var ju inte kallt, bara väldigt blött.klarar jag av det kan vädret aldrig stoppa mig... Den enda gången jag skulle ta sjuss nu är om det skulle åska och blixtra.
Igår skulle jag ha en vildag men det blev 2,5 mil på cykel.
Inatt vaknade Lillen 04.18!!!!!!!!!!
Så jag var inte så pigg i morse eller taggad att åka och träna. Eftersom jag cyklade igår tog jag bussen upp ändå till gymmet, drack en celsius och körde det jag skrivit på mitt schema...
Nu är jag vansinnigt trött... Ska vila\sova en timme för sen ska jag på två möten och måste vara alert!
Ikväll lägger jag upp mitt skolarbete, hur, var, när och vad jag ska göra och i morgon bitti börjar jag...
Idag åker Lillen till sin far och kommer vara där tills på tisdag dag! Oj vad jag ska njuta, men sakna....
Ikväll ska jag unna mig lite vin kanske och kolla på film i soffan... Mys.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0