Totalfiasko

Hade ingen plan idag för träningen. Efter lunch besående av två kokta ägg, kycklingfilé med spenat prövade jag en dos med Fairings Rage.
Redan efter 20 min började det sticka i fingrarna, alldeles förtidigt. Jag kom till gymmet, värmde upp på rodden med ingen plan i huvudet. Tänkte att jag skulle köra biceps eftersom det var det jag tränade först i veckan. Det tråkiga i det är att jag avskyr just enbart biceps och all motivation bara rann ur mig och jag tog mitt pick och pack och drog. Jag hann byta batteri i min pulsklocka iallafall. När jag väl kom hem skrek min kropp efter socker. Jag tog en banan men det hjälpte inte.... Risifruttin viskade " ät mig, ät mig". Jag åt den inte, jag kastade i mig  den!
Så kan det gå.
Skulle tagit en promenad med Zanna men helt ärligt är jag slut. Om grannen visste om dom reglerna som gäller på söndagar och inte skulle spika, hamra och slå på något skulle jag kunna tagit mig en powernap... En powernap istället för en powerwalk!
Note to self:
* ät inget riktigt mål innan träning ( något jag redan vet )
* ha ALLTID en plan innan du kliver in i gymmet
* tvätta ALLTID träningshandskarna när du kommer hem för att undvika att kräkas
* träna helst på morgonen
* åk inte och träna om du känner dig tung och trött, du blir bara besviken om du inte kan ge allt, lyssna på din kropp, du tar igen det sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0