ryggsäcken packad med sten-borta!



Har man inga nya bilder får man rota i arkivet. Dessa är från en ca en vecka sedan.

Igår var jag iallafall hos naprapaten. Hon var jätteglad att se mig och gav mig en varm kram.
Hon hade mina journaler kvar sedan 2004! Hon är otroligt duktig och nogrann. Man kommer inte bara dit och lägger sig och sen börjar hon att töja och knäcka utan hon kollar hur man står, får göra olika rörelser och på så sätt ser hon direkt vart någonstans man är låst på sättet man rör sig. Hon ger även små tips i vardagen. Jag står tydligen med vikten på hälarna och ska då och då när jag står stilla gå upp på tå för att sedan mjukt ta i hälarna med ha jämt fördelad tygnd, helst mest i främre delen av foten.
Sen ska jag när jag står stilla spänna en skinka i taget. :)
Jag var låst på många många ställen, hon kunde tex knäcka nacken FYRA gånger, så låst var jag. Sen fick hon loss det jag väntat på i bröstryggen, när det sa knak skrek jag TACK!!!! vilken befrielse. Jag brukar kunna knäcka min rygg själv men ibland låser det sig totalt.
Efter besöket mötte jag upp Zanna, vi åt en lunch som inte var speciellt god och tog en kaffe i en park.
Mys.
Jag strosade runt en stund och fotade med instagram. STHLM är allt bra vackert och söder är otroligt speciellt. Finns nog många guldkorn som jag missat.

På eftermiddagen började det kännas i ryggen kan jag säga. Fy! Som om jag blivit misshandlad.
Idag har jag foglossning, känns det som igen men nacken är rörlig igen och den ihopskruvaderyggenkänslan är borta!
Jag ska tillbaks om två veckor och jag längtar redan.

Nu ska jag börja med att städa. Ser ut som blä hemma. Sen ska jag börja med min recension av den otroligt dåligt skrivna boken som jag hade lust att kasta in i väggen flera gånger.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0