Ouuupsss

Plussa på några skivor Pick/ ungersk salami och två glas rödvin med :) oj vad jag njuter av att få stöka ner ( lämna nagellack, glas framme utan att behöva oroa sig att någon * Host Host * har sönder eller skadar sig på i morgon bitti! )

Efter lite snack kom jag å Milos far överens om att han får stanna där tills på tisdag dag. Jag hinner knappt slappna av innan han är hemma igen. Jag jobbar även varannan helg då han är hos sin far så jag hinner inte andas och ladda innan det är dax igen att ha full fokus på allt! Så i morgon har jag en helt ledig dag!!! Fast den innehåller bara plugg så så ledig är den inte. Tänkte ta en avbrytare efter lunch och pröva min nya boost på gymmet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0