onödigaste köpet 2011

2011 ville jag ha en liten kompaktkamera som kunde leverera när jag inte orkade dra med mig systemkameran,,, det blev en Canon Powershot g12. Jag orkade inte ens dra med mig den utan använder nästan alltid min iPhone.
Nu fick g12 följa med på en morgonpromenad... nu var det fota i farten och ta kort på min fina omgivning som jag har där jag bor. Det är ju inte svårt att ta en morgonpromenad om man säger så...

Här är bilder i farten!





















... och för att inte göra det det onödigaste köpet får jag lov att fota mera med den helt enkelt!

Nu har vi intagit brunch, Lillen var inte alls sugen på omelett utan skulle ha en bulle istället... Nu kommer han springandes med en massa saker han hittar...

Nu dusch, lägga kycklingen i marinad för senare grillning och sen bege oss ut i parken för lek...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0