myror & vampyrer



Att titta på myror är något som ligger Lillen varmt om hjärtat nu. Allt som rör sig.

Jag har ingen bra dag idag. Känner mig fet, ovårdad, har bara fula kläder, blek och allmänt blä men när jag skulle köpa snus i morse så fick jag visa leg.. det tackar vi för. Genast mådde jag lite bättre.
Sen jag fyllde 30, i april, så har dom inte frågat en endaste gång om leg på systemet. Nu kanske jag har handlat där 3 gånger sedan dess men jag tar åt mig om dom inte frågar och jag tar åt mig om dom frågar. Dilemma, hur ska jag reagera?

Nu önskar jag att tant röd ska komma, den spelar mig ett spratt. Vet inte om det har med järnbristen att göra men är trött på att må såhär. Jag vill bråka med någon. Satt länge med ett sms som skulle skickas till Milos far som jag vet är totalt omoget och löjligt att skicka. Han är nog den sämsta personen att bråka med eftersom han inte vet hur man gör. Då blir jag istället irriterad på hans oförmåga av att inte kunna disskutera överhuvudtaget.
Dilemma.
Vem vill tjafsa lite med mig... Måste få ut mig en massa energi kan inte kan få ut på något annat sätt. Jag blir anfådd av minsta lilla ansträngning. Känner mig som om jag nyss fyllt 90 år, inte 30...

Nu ska jag gå och slicka på järnpannan... dricka lite blod.. nä... men skulle nog behöva bli vampyr för en dag...
idag går jag under namnet Vampe-Pyren...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0