momo och Milo



Min mor stannade kvar här igår. Jag hade för ont för att göra något. Det är mer än 2 cm som skiljer mina ben..jag är alltså jättesne. Detta är inget som är nytt, min höft hamnar på sniskan. Jag har en tendens att luta mig på ett ben om jag står stilla så tips till er alla - ha lika vikt på båda benen om ni står stilla!!

Min mor är i fullt sjå och lagar middag till oss, redan nu. Milo vill vara med och hjälpa till. Han är så fin på det sättet och vill gärna göra som vi. Vara med och laga mat, dammsuga, damma, sopa.. ja allt som har med hushållet att göra. Han är inte så intresserad av tecknat utan vill helst kolla på vanliga barnfilmer..
Ska se om han gillar Pippi... Jag försöker inte ha så mkt teve på, speciellt inte på kvällarna för det ger för mycket intryck. Tycker han sover bättre om teven inte är på även om det är ett sällskap för mig.

Nu ska jag försöka få dagen att gå. Har fått smärtstillande av min mor.. som hjälper lite faktiskt...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0