mitt fredagsmys

Är rätt nöjd ändå med dagen. Tränade, skulle sova en stund på dagen men eftersom jag druckit celsius så somnade jag aldrig riktigt men min känsla var att jag nog kunde legat som ett kolli i sängen hela dagen. Bra var det ändå att jag kom upp! Två bra möten varav en utspelade sig i chefens bil, blev ett udda lönesamtal ;)

Jag fick lite ärenden gjorda sen raka vägen hem. Skrev en liten plan hur jag ska lägga upp mitt plugg under helgen sen åkte vinkorken upp! Nu pysslar jag om mig själv. Kör epilatorn på benen, jag kommer ALDRIG vänja mig med smärtan- det är t.o.m skönare att tatuera sig faktiskt. Sen ska alla naglarna och fötterna få sig en omvårdnad. Jag avskyr förhårdnader och har knappt det eftersom jag är noga med att fila. Ja ja. Blabla.

Ingen träning i morgon - tar vilodagen då eftersom jag ska jobba sen! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0