min padda



Nu vet jag vad det var som gjorde mig så trött... kolhydrater i icke form idag...
En riktig ätardag idag.. halvpluggdag och paddande..

Jag hatar att känna att hjärnan är på högvarv medans kroppen inte orkar hänga med. Jag har sån energi i tankarna men kan inte göra något åt saken.
Jag vill ut och fota... ner till vattnet när solen går ner... troligtvis kommer jag ligga i sängen och glo på en film.. ja det ska jag göra... kolla på en film och ligga i min puff...

Nu börjar jag längta något förbannat efter Milo.. min lilla söta fina uppfinningsrika lilla kille..

Denna bok läser jag i just nu... en av fyra böcker..



Känns som om boken bara en en repetition. Alltså man läser ett kapitel och man tror att nästa kommer det stå något nytt men det är bara en upprepning av förra kapitlet. Något uttröttande kan jag meddela..

Tur att jag inte är barnledig mer för annars skulle jag blogga hela tiden... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0