min fotoblogg

Jag hade tänkt att fixa till massor med bilder jag tagit idag men jag inser att tiden inte finns. Det får kanske bli i morgon istället.
Lillen och jag har varit ute hela dagen, han har börjat att rata vagnen mer och mer och vill bara gå och gå hela tiden. Allt ska inspekteras in i minsta detalj!

På kvällen har jag klippt honom :) blev jättefint.. lite småpiff i morgon bara så blir det bra. Men han var jätteduktig och höll sig still... relativit iallafall..

I denna blogg hamnar alla möjliga bilder, mobil till system, redigerade eller inte. Här inne är min fristad.. känslan ska in... men jag har en fotoblogg, där bara mina små guldkorn ska komma upp. Än är dom inte så många bara...

http://www.toppfoto.blogspot.com


Får iallafall bjussa på två bilder på nyklippta sötnosen!



Nu ska jag fortsätta läsa i boken....

Lillen ska få gå till dagis i några timmar så jag kan skriva klart min fallbeskrivning och förhoppningsvis hinner jag läsa ut litteraturen och alla andra papper hon packar på oss vid varje kurstillfälle...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0