magmassage och annat

Inatt lät Lillen. Han ojade sig och hade ont. Det var magen igen. Vissa nätter har han magknip :(
Jag tog honom till min säng. Klockan kanske var 22. Han gnällde och hade ont och jag masserade hans mage. Jag fick heller inte sluta göra det för då gjorde det ont och jag kan inte tänka mig att magmassage är speciellt skönt. Efter en stund kom det lite luft, jag slutade men sen var det dax igen. Det påminde mig lite om värkar.
Efter den tredje vädringen så somnade han och jag vände mig om på mage för att sova. Då hade jag masserat hans mage i minst 2 timmar.
Vaknade till av att Lillen rullade upp på min rygg och somnade om där. Höll på att dö av skratt, inombords.

Nu för en stund sen efter middag, bad och gos kom han in i mitt rum med sin huvudkudde, kanin och napp och bäddade ner sig vid mig.
Hahahaha... e nog lite mysigt att sova med mamsen!

Jag har lite att göra innan jag ska sova så han fick somna i sin säng.

I morgon ska jag till naprapaten som sagt... ska bli en befrielse... minst sagt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0