insomnia

Jag kunde INTE få ro att somna inatt. Kroppen sov och halva hjärnan för jag kommer ihåg att tankarna var åt drömhållet men jag hade känslan av att jag var vaken. Asjobbigt. Fick väcka Lillen i morse...

Försöker få tag på min naprapat här på söder där jag pluggar. Nacken har låst sig och jag har värk ut i armarna. Domningskänslan är kvar, mest i vänstra handen nu. Efter plugget ska jag träffa min läkare ang järnbristen. Tänker inte ha en till sommar där jag bor i bubbla och är ständigt trött. Konstigt dock att jag inte kunde sova inatt, övertrött?

Mkt klag just nu. Men så är det ibland. Vill komma igång och träna. 10 dagar sen sist, börjar redan plufsa till mig...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0