hej våren jag älskar dig!



Underbara dag. Milo är inne på sin tredje dag med strålande humör och jag njuter som in i vassen. Vid lunch åkte vi till Haga Parken för att träffa Zanna. Tanken var att fika och strosa runt och bara njuta vilket vi gjorde. Milo sprang runt som aldrig förr och hade väl mer eller mindre myror i brallan.
Han är så underbar just nu, inge gnäll alls och det är som vacker musik i mina öron.
Jag känner mig inte stressad alls när han är så bäst.



Jag är egentligen superrädd för svanar. Jag tycker dom är så opålitliga men dessa som fanns nere vid vattnet var himla fogliga. Jag hade med mig bröd så vi matade dom. Milo satt tryggt i Zannas famn.
Jag märker hur min träning börjar att sätta sig i hela kroppen. Efter graviditeten levde jag på starka smärtstillande och hade ingen energi alls till något. Nu orkar jag mera och känner inte att jag har ont längre. Ibland gör det ont i ryggen och knäna men det är ytterst sällan.

När vi skulle fika så var kön hur lång som helst så vi bestämde för att åka tillbaks till Danderyd och ta en fika i parken utanför centrum...



Och det gjorde vi alldeles rätt i för där satt våran vän Po och hennes son Jackie som är 3 månader äldre Milo.

Vi handlade mat på vägen hem och det blev lövbiff ( sallad till mig och lövbiff ) men till Milo gjorde jag hemmagjorda klyftpotatis i ugnen och en stor matlåda till mig i morgon.
Ska sitta i skolan i morgon och då behöver man med sig mat.
Lillen somnade vid 19 tiden. I morgon blir det en lång dag för honom på dagis men så får det bli.

Nu ska jag släcka ner datorn och lägga mig och göra några plankor.
Har sjukt mkt skolarbete med jag lägger det tills i morgon... är helt färdig efter denna underbara dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0