grillat är godast



Lilla Killen hade fått en spade och krafs från mommo och moffa som genast skulle prövas. Han har många färdigheter redan så varför inte extra jobb som trädgårdsmästare!?
Dock gillar han ju inte att bli smutsig så det går kanske bort.....



Det är så underbart att få grilla igen, jag älskar det och variationerna är många.. men en härlig biff/kyckling är på topp... och alla grönsaker till...
Blir nog ett x antal grillkvällar att se fram emot.

Nu har jag ordnat allt för i morgon, bara min väska som ska packas med träningskläder oså. Eftersom jag går i skolan i morgon lämnas Lillen tidigt och efter skolan så blir det ett snabbpass på gymmet innan det är dax att hämta hem fisen.

Ska...bara... börja .... nääää... gör det i morgon! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0