bajsdag

Jag vill inleda denna text med att skriva att jag aldrig mer ska skicka vidare sådana jävla kedjebrev på sms. Jag gick emot allt jag tror på för jag någonstans hoppades på att självaste Gud, genom ett sms i kedjebrevet verkligen skulle ordna två saker till mig idag. Ingenting blev ordnat. Insåg att jag betalad ca 5000 kr i för mycket dagisavgift som jag inte får tillbaka. Lillen spillde ut saft på hela mig och avslutade med att kissa ner mig. Sen har han varit på gnällhumör, jag tål inte gnäll, speciellt inte när jag själv är helt slut. Han gjorde allt för att trigga mig, allt.
Jag är glad över att han har börjat att svara ja eller nej men han säger oftast "jaa" på allt. Som när jag säger att han ska komma, då svarar han "jaaaa" men kommer inte. Jag kan fråga om han vill äta tallkottar till middag och då svarar han " jaaaa" i ett jättestolt tonläge.
Idag är det en bajsdag. Har höjt rösten flera gånger. Vill inte vara såhär men jag kan inte rå för det. Skitlön får jag med.
Bajsdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0