ändrade planer



Först skulle vi ut till en kompis och hennes två döttrar. Hon har häst och hund. Jag skulle fota lite till hennes hemsida medans barnen lekte. Sen skulle vi ätit middag och kanske njutit av något gott till maten men hon hade missat att hon skulle jobba så det var bara att tänka om.
Först tänkte jag skansen men jag har ont så jag vill inte promenera så mycket. Tänkte på Mulle Meck i Solna som är gratis och så behöver jag kanske inte gå så mycket men tillslut kom jag på idén att träffa min vän Dominika som fick sitt andra barn nu för dryga månaden sen.
Vincent och Milo leker så fint och dom bor i hus så det finns trädgård att leka i.
PERFEKT!

Tar sin lilla tid att åka dit... ännu en gång slår jag mig i huvet att jag gav upp körkortet efter kuggningen... grrrr....
Men jag tror ändå att det blir en underbar dag med en massa lek för Milo och Bebigos för mamma!
Och en hel del tjöt... och kanske lite annat smått å gott!



Kommentarer
Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11.

Så du höll på att ta körkort, men kugga dig och sedan la av? Jag tänker ofta på om jag kommer plugga till körkort, så kommer jag inte klara av nånting och få allt uppskjutet, vilken som kommer få mig att känna mig värdelös :/ Är verkligen sämst på att plugga :/ Ångrar så att jag inte tog körkort redan i gymnasiet, så man hade det gjort liksom...



Helst av allt skulle jag vilja bo i stan, så man har nära till allt :) Sen åka buss bara ibland om det är en bit man ska...



Sv: Jo, precis... Det är ju faktiskt skillnad på personligt och privat. Men ändå har jag svårt för att öppna mig i bloggen, vet inte vad det beror... Kanske för att vi bor i en liten ort och vet att många läser min blogg, så känns "naket" att öppna sig på nå vis... haha, wierd i know :)



Hoppas ni får en härlig dag och att solen skiner på er! :)

2012-05-24 @ 08:49:04
URL: http://emmashjartan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0