6300 bilder sisådär



Så nu har jag lagt in alla bilderna, tror jag. Dom ligger i olika mappar och jag har helt enkelt inte tid eller ork till att fixa dom. Det jag kan göra är att börja radera lite från telefonen.

Idag har jag kört triceps & core. Efter nattens brist på sömn laddade jag med en Celsius som verkligen kickar igång mig, tom dom som jobbar där har ALLA sett att jag har ett hiskeligt tempo när jag tränar :) tyckte det var extra kul när hon sa det att ALLA har sett, alltså har dom pratat om mig... bra eller dåligt vet jag inte.
Jag tar för mig helt enkelt på gymmet och kör mina egna övningar som får några att stanna till och titta lite extra... tar i så jag ibland låter lite som en brunstig ko... men HEYYY... det finns inga genvägar...

Nu har jag precis kommit halvvägs med min skrivuppgift som jag ska framföra på måndag. Jag bestämde mig att lägga hälften av tiden på att städa istället vilket behövdes.
Nu ska jag bara dra på mig ett ansikte, hämta Lillen och åka till centrum och handla tills ikväll.
Jag sa förra veckan att jag inte får dricka en öl förens vågen visade 64 ( nånting ) kg, så jag vet inte om jag ska unna mig det eller sätta nytt mål tills nästa fredag.... en öl om vågen visar 63kg...
Ja ja..

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0