världens sämsta mamma

Jag har så dåligt samvete nu. Efter lunchen då Milo åt fisk gav jag honom hans hårborste så han skulle borsta håret. Jag glömde bort att han alltid äter på borsten för att sedan kamma håret så han var helt geggig och stank fisk håret. Jag hade precis plattat håret med plattången och drog ut den och lade den i hallen på hyllan långt in till väggen. Bad Milo komma in i badrummet vilket han gjorde. Jag vänder mig om i en liten liten sekund för att sätta på badvattnet och hör honom skrika -självklart hade han fått tag på den heta heta tången!!!!

Jag har aldrig känt mig så hjälplös innan... sköljde hans hand ( bara ena handen blev bränd ), ringde moffa som snabbt kom över med Aloe Vera kräm, hittade en liknande xylocain, men han bara kladdade och skrek... Detta hände bara en 30 min innan Farmor och Farfar skulle hämta honom... Han grät hela tiden och sträckte fram handen så jag skulle blåsa.

När jag lämnade över honom hade det redan hunnit bli en stor blåsa mellan tummen och pekfingret och ner mot handflatan. Fy vad jag mådde... jag vet hur ont det gör att bränna sig och bara på ett litet ställe dessutom!

Som tur är så är farmor fd distriktsjuksköterska men jag vill ju vara den som tar hand om och tröstar... Jag önskar från hela mitt hjärta att det skulle vara jag som hade ont istället för det var min dumhet som orsakade det.. Jag borde lagt undan den bättre...

Nu ska jag snart göra mig iordning för att åka...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0