underbara dagar med Milo

Trots att både jag och Milo varit sjuka så har jag verkligen för första gången på länge kunnat slappna av och njuta av min son. Jag vet inte om det är vädret som gör det eller att jag nu har haft dagar för oss själva. Jag måste erkänna att jag har varit lite nere den sista tiden men det har varit väldigt mkt. Jag mår inte bra av att inte få tid, tid till mig själv ( träningen ) eller tid för Milo. Det känns som om jag bara klär på honom på morgonen hela veckan och sen när det är fredag så åker han till sin far. 
Nu har jag efter nästa period gått ner till 80%, vilket redan märktes vilken skillnad det var att lägga sitt schema. Jag mår bra av att träna och att umgås med min son.

Milo har under dessa dagar börjat att svara ja eller nej genom att nicka eller skaka på huvudet!
Jag har varit hård denna helgen för jag vet att han kan. Han har alltid blivit förstådd ner han pekat och låtit på det han vill ha eller göra men nu kom han inte undan. Nu blir frågorna när han pekar på vattnet...-" vill du ha vatten"? och så ger jag honom den inte förens han svarar. Han fattade galoppen direkt! Nu på kvällen frågade jag honom om han vill gå och lägga sig och han nickade, hoppade ner från soffan och in i sitt rum... stora killen...
Min återträff på dejten blev ju inte av... så vi kommer att ses till helgen istället. Min första lediga ensamma helg på länge...:) Det känns grymt avslappat och bara cool med honom.

Har massor av bilder att lägga upp men nu orkar jag inte med det... ska jobba dubbelpass i morgon och måste hinna med allt i morgon bitti... phu...
Älskar att våren kommit!

Milo 1,5 år :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0