trevligt

Jag tycker det är trevligt att folk som ni tittar in här fast än det inte bloggas så mkt just nu. Har kommit på att är jag i en bra period, glad- så bloggar jag mycket och är det i en period som det är väldigt mycket så gör jag inte det.

I morse var jag jävligt trött, Milo vaknade vid 06.30- inte så tidigt men jag kunde inte vakna helt enkelt trots 10 timmars sömn. Järnbristen som jag har är inte att leka med och dessutom äter jag någon medicin som gör att jag inte får ta järntillskott...bra kombo lixom. Lämnade Lillen på dagis- det var strålande sol och varmt. Jag hade planerat att gå och träna men det enda jag kunde tänka på var att lägga mig igen. Min kropp var bly, finns ingen PT i världen som skulle kunnat pusha mig till att träna... så jag gick och lade mig och sov till klockan var närmare 14. Hämtade Lillen, halvseg och åkte till centrum. Stannade hos min mor och åt sen en promenad i det härliga vädret.

Denna veckan har inte gått som jag planerat och min kropp för sommaren ligger i lä. På fredag hoppas jag att jag är fit for fight för då börjar jag igen. Nästa vecka är jag ganska ledig och hoppas komma iväg minst 3-4 dagar till gymmet... men nu... är jag out of order.

Badah börjar sjunka in i mitt sinne nu. Drömde att hon levde inatt. Fick pussa och bita henne i läppen och vi kastade tennisboll på ängen. Jag saknar henne så det gör ondare än ondast. Små steg tar jag itu med sorgen men vågar inte öppna upp mig mer för det. Men jag är nog så illa tvungen att försöka tänka på henne två gånger om dagen så det inte slår bakut sen.

Japp...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0