tråkig

Vilken tråkig blogg detta är men jag har inte tid eller energi just nu. Allt rullar på i snabbfart och jag hinner knappt med. Det rullar på med dejten och jag hoppas att det blir till något bra.

Efter i mitten på april går jag ner i tjänst. Kommer jobba 80% och jag tror att det kommer bli bra för det känns som jag aldrig ens träffar Milo längre. Antingen hämtar mormor honom och lägger honom och sen är det plötsligt fredag och då åker han till Johan. Jag vill ha tid med att komma i form med. Visserligen blir det mindre pengar men jag hoppas att kunna få jobba någon natt och få ihop det så... Just nu är kvalité mer än att ha mån tusenlapp mer i fickan.

JAPP. Så är det. Mitt liv.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0