nya bilder-inga bilder

Vikken dag! Momo kom förbi och lagade kycklingsoppa till oss. Jag fotade allt och fina bilder som jag hade tänkt att lägga upp senare. Milo har varit gnällig idag men ingen mer spya sen inatt.
Lillen sov tre vändor. Den sista på eftermiddagen sov vi båda två i två timmar drygt och efter det var han på bättre humör. Vi busade, diskade och gjorde kullerbyttor i sängen. På kvällen kom Zanna. Vi skulle ta nya kroppsbilder men det var ingen boost alls. Det enda stället jag minskat på var midjan -12 cm resten är oförändrat. Vikten handlar bara om -3 kg på 5 mån :(. Nu får jag ligga i. Om 2 mån så fotar vi igen och då ska jag visa- för banne mig om det inte syns mer än vad det gjorde nu.

Jag blev så till mig efter att jag lagt in kroppsbilderna att jag raderade allt på kortet-ALLA FINA BILDER PÅ MILO OCH MOMO!!!
Men men. Det är som det är!

Nu ska jag försöka sova. Hetsåt en risifrutti när jag vaknade på e.m så det blev bara en proteinshake till middag. I morgon blir Lillen hemma till farmor och farfar hämtar honom. Momo kommer förbi så jag kan träna. Känns kanske onödigt eftersom det blir öl drickande på kvällen sen. Efter nästa helg ( fyller år ) så blir det Inge mer alkohol- jag ska bara få min kropp tillbaks!!! Så är det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0