helgen

I fredags kväll efter jobbet skulle jag bara in till stan och hälsa på någon en snabbis men det slutade med att jag dansade hela natten och var inte hemma förens 04.30. Bara upp och jobba ett tolv timmarspass. Min träningsvärk i bena var inte att leka med i lördags. Kunde knappt sätta mig på toa. Fyyy. På lördagen hamnade jag i säng när jag kom hem. Söndagens träningsvärk var inte heller att leka med. Note to self: kör inte slut på bena innan ett 30 timmars pass på två dar som dessutom innefattar att stå på bena hela dagarna.

Idag känns det fortfarande men jag kommer inte till gymmet idag så jag tänkte ta en långpromenad efter inskolningen nu.
Det går super och Lillen älskar att vara här.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0