häng&dagis

Lillen fullkomligt älskar att gå på dagis, han vill inte alls därifrån och försöker kämpa sig tillbaks. Först så när jag går ut i hallen för att hämta hans saker vinkar han till mig hej då, igen lixom.. haha..

Underbart väder vi har! tänka börja fota lite mer nu men Milo avskyr att bli fotad, jag kan inte locka med något längre för att han ska se in i kameran eller att jag kan få en fin ansiktsbild.. hepp!

Så det blev sporadiska bilder bara!

Var tvungen att lägga Milo när vi kom in runt 16.15, hans morgon började vid 05! min med såklart men han hade bara sovit en timme på dagen och jag vill inte ha någon surputte vid middagen.. kvällen blir så tråkig om jag ska försöka underhålla en övertrött pöjk och vill inte lägga honom för tidigt för 5 hade jag inte tänkt att gå upp i morgon!




Lillen är helt förträfflig med motoriken av att klättra och åka kana.. hade inte i min vildaste fantasi tänkt att han blivit så stor.... å så kommer nu frågan- har jag inte varit i parken med honom på länge? - och näää det har jag inte haft tid med, något det ska bli ändring på!!! Jag älskar att se honom så glad och frisk luft är så gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0