gatan

Solen skiner, gatorna blir sopade och jag längtar nu extra mkt till värmen! Fast ett steg i taget och det första är att gatorna blir helt sopade så inlinesen kan åka på. Har inte kunnat åka på 2 somrar nu då foglossningen vägrade att släppa. Sen blir det till att köpa hjälm och lyse för till jobbet hade jag tänkt att cykla vid tillfälle. All in nu herrejävlar.

Igår pratade jag och den nya dejten i telefon. En mkt märklig och egen 2 barnspappa, fast på ett bra sätt. Vi ska börja dejten på fotografiska. Han är socionom och bryr sig om politik -något jag inte har en aning om. Men men det ger sig!

I två nätter har jag pappa Johan under samma tak som sköter inskolningen av Lillen. Funkar bra men det känns lite konstigt. Jag är så van vid honom att jag fortfarande kan sätta mig på toa med öppen dörr eller komma ut naken ur duschen för att klä på mig någon annanstans. Kommer på mig själv mitt uppe i det. Märkligt.

Jobbar idag hela dagen och i morgon är jag ledig. Ska träna på morgonen och sen åka och shoppa något till dejten. Blir nog bra.
Fast jag som inte har haft finnar på år har nu blivit invaderad av 4 mega boutingar. Troligen av stress.
Jag undrar när bubblan kommer spricka... Måste ta mig tid att hinna sörja Badah med. Men varje gång jag lyckas tänka på henne tränger och gömmer jag undan dom tankarna till senare, jag lär få smaka på det med extra krydda sen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0