21-07.30

Härlig sovmorgon, tack Milo!

Idag skulle jag egentligen iväg och träna men min mor har blivit sjuk så det blir bara en PW om det onda i mitt knä släpper. Idag kom träningsvärken från passet i förrigår och det känns kan jag säga. På gymmet kör jag inte mage i maskin utan kör magträningen i plankan, pilatesboll, fall med ben och med en KB i situp position. Jag brukar sällan få en direkt träningsvärk av den träningen men kör jag med min magtränare som jag har hemma - då får jag banne mig ont! Den är superbra, kan fota den senare.

Ikväll är det dax för en dejt igen. 3 v sen vi sågs. Startar hos honom... Får se om vi kommer ut :)

Jag känner för första gången på länge att jag verkligen kommer att sakna Milo nu när han åker till pappsen i helgen. Innan har jag varit så trött och haft sånt sug efter egentid att jag bara tyckt att det varit skönt att få vara ifrån honom. Men nu vill jag inte!! Tänk vad lite ihållande sömn kan göra för känslorna.

:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0