underbara fredag

Gårdagen gick väldans smidig. Jag brukar inte ha sådana dagar alls, självklart så tryter tålamodet ibland för nu har jag en liten vessla här hemma. Snabb som satan är han och en jävel på att klättra upp överallt. Inte lär han sig heller när han ramlar, dax att ta fram hjälmen igen tror jag. Han gör även allt han inte får, jag kan knappt bre en smörgås utan att höra gnäll eller att han gör något han inte får... men som sagt, igår var han underbar.

Mattias kom när Milo somnat. Vi åt en underbar middag ihop och sen fortsatte myset på hög nivå. Varje gång vi träffas så växer det bara mer och mer. Jag har kännt på detta sätt en gång innan, ni vet när allt klaffar och man bara känner att man aldrig vill göra något utan den man tycker om och det var när jag var 14 år. Min första pojkvän. Jag är inte mycket för ögonkontakt men i hans ögon älskar jag att drunkna i. :) Det är en sådan underbar känsla så det finns inte annat! Allt klaffar så in i norden!

Idag ska jag åka med Mattias och kolla efter träningskläder. Lillen får vara me momo och moffa för sen kommer Dominika och Vinni och jag ska fota hennes mage... :) Blir nog en bra dag... :)

Kärlek till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0