trött&seg

Nu sitter jag på jobbet, ska snart sluta. Har jobbat hela dagen och det känns igen som jag lever i en bubbla. Sist jag bodde i en bubbla var när mina järndepåer var nästan nere på noll. Oehört jobbigt och jag vet inte varför jag dippar så mkt på järnet. Ok om jag var anorektisk, men det är jag ju inte. Jag tar järntillskott med och äter mat med järn i.

Jag tänkte bara passa på att skriva lite. Medans man har tid. Nu när jag kommer hem blir det underbart mys igen... den blir extra mysig för i morgon får jag hem Lillen igen. Oj vad jag saknar honom och OJOJOJ vilka skuldkänslor jag har att jag jobbar som jag gör vilket "drabbar" Lillen som får vara lite härochdär. Nu i veckan ska Lillen få träffa Mattias, så han kan börja sova kvar och inte behöva komma när han lagt sig och gå innan han vaknar. Jag tror Lillen ändå är för liten för att greppa. Jag och Johan har aldrig sovit ihop, kanske en handfull gånger så det kommer inte vara konstigt för Lillen så.

Borde ha tusen saker att skriva om men allt har sin tid.....

När löningen kommer ska jag köpa mig mitt efterlängtade gymkort och ta tag i körkortet.... Till sommaren är målet att jag ska ha en hyffsad kropp och ett körkort i handen... så är det bara... och innan sommaren ska jag ha hunnit åka till New York.... Jepp... en hektisk vår kommer det att bli.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0