tiden är knapp

Vart ska jag börja? det kliar i mina fingrar. Kliar så att jag skulle kunna skriva hela natten lång om allt. Jag har tur som är så van. Mina fingrar hittar direkt på tagnenterna, behöver inte titta vart jag sätter dom dom bara skriver ner det jag tänker på.... och fort med. Jag kanske skulle bli något med det?

Hur som haver så känner jag ända in i benen att penicillinet gör susen. Jag har fått min Milo tillbaka som är glad, busig och ännu gladare... visst har han vilja åså men det är helt enkelt en annan pöjk. Jag tittade igenom bilder nu som jag tog på Dommi och näää... kände inte att jag ville använda någon av dom... inte för att hon inte är superfin utan för att bilderna i sig blev kassa. Jag blev stressad, hade inte planerat in något, kanske där jag suger om jag ska bli fotograf på riktigt,,,,. Jag vet hur jag vill ha mina bilder men svårt att dirigera motivet till det. Det kanske är något man växer i. Nu har jag inte fotat på riktigt på länge, fick använda blixt dessutom som jag tycker gör bilderna väldigt platta och opersonliga. Jag gillar inte att fota inomhus heller men vem fan vill stå halvnaken i minusgrader? inte jag iallfall.

Har precis öppnat en öl... som jag längtat.. Jag älskar öl.... det är lugnt i huset och även om klockan bara är något efter sju vill jag tacka för mig idag. Jag har nämligen spenderat ca 3 timmar att leta efter min fjärrutlösare ..... satanaaaaaa.... japp japp.... så jag beställde en ny... nu... japp... säger som jag sagt förut

hatar att inte hitta mina saker.... därför tror jag att jag har koll, det måtte då spöka här för jag är noggrann med vart jag lägger mina saker...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0