störiga grannar

Igår kväll så började dom till idiotgrannar att slå på sin bongotrumma i otakt och högt. Milo vaknade ju självklart och låg och gnällde. Dom började vid 21.45 och vid 22.30 gick jag upp och ringde på, bankade på men dom öppnade inte. Dom höll på tills klockan nästan blev midnatt. Jag fattar inte att man som vuxen kan hålla på sådär i ett flerfamiljehus. Gör dom så en gång till rnger jag polisen och säger att dom håller på att slå varandra, jag orkar inte mer!!!
Mattias som förra veckan fick sitta i luren och lyssna på hur arg jag var var hemma hos mig igår. Han blev me upprörd och stannade kvar en liten extra stund för att göra mig lite lugnare. Alltså, jag vet inte om det går att bli mer kär än vad jag redan är... fy vad jag tokgillar denna killen. Att det är helt ömsesidigt gör ju inte saken värre direkt.

I morse fick jag väcka Milo och det händer ju inte ofta inte. Han var på strålande humör och allt bara flöt på... så underbart!! Nu är jag på jobbet och kommer inte komma hem förens sent ikväll.

I morgon ska jag och Mattias träna ihop för första gången. Jag har ju börjat lite smått hemma och på jobbet och nu idag har jag träningsvärk, underbart! Livet flyter på och PMSen är över för denna månad... :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0