staffegos



Japp då var man hemma igen efter ett lång, tråkigt, intensivt arbetspass och nu börjar ledigheten. Många vet om vad som försigår i Badahs framtid och jag har skrivit innan att jag visste att jag skulle ha andra tankar när hon började gå på smärtlindring. Tankarna var att jag inte skulle vilja ta bort henne längre eftersom hon skulle bli en glad och piggare hund och visst så blev hon! Hon är äntligen min Badah igen och jag kan bara inte...det går inte, inte nu iallafall. Hennes furunkler är fortfarande stora och blöder lite men hon är mycket gladare, vill promerera, vill umgås och viftar på svansen igen som en galning när man tittar på henne, det gjorde hon inte förut...inte så här.

I HATE THIS.....

Jag låter detta smälta, blanda och vara en stund för jag njuter av att ha min lilla hund tillbaks.

Nu gnäller Lillen för grannarna bankar och renoverar klockan 22, i vanlig ordning.... "sluta ha sex mitt i natten så ni orkar upp och fixa det ni vill fixa i NORMAL tid.... tack!"



Kommentarer
i min lilla lilla värld

hahaha Du är ju rolig du. Och stark. Hur fan pallar du? HUR? Jag har haft kanske 10 såna nätter med Wilda och hon är 2 år!!! Jag behöver verkligen min sömn. Bortskämd är vad jag är

2012-01-07 @ 22:28:28
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0