penicillin & kronofogden



Mitt hjärta höll på att stanna några gånger i morse. Jag hatar att upptäcka saker man inte kan göra något åt direkt så mellan 07-08 klättrade jag på väggarna. Jag är en person som har stenkoll på allt så det här med kronofogden är inte mitt fel. Har en vän som använder ett abbonemang som jag står för. Han har haft det i några år och ibland har han missat och då har det kommit till inkasso och varje gång så skäller jag ut honom. Nu har det varit lite mysko och jag har varit tvungen att betala av mina sista pengar för han inte kunnat. Han har i vanliga fall pengar och har alltid haft så detta är mkt märkligt. Hur som helst så fick jag detta brev och jag vet inte vad jag ska göra?? Har precis förlängt abbonemanget och även om jag stänger det för honom får jag betala 600 kr i månaden för ingenting egentligen. Skitjobbig sits. Jag har inte FÅTT någon betalningsanmärkning och skulle jag fått det skulle jag nog flå honom levande!!!!

Efter alla samtal så bestämde jag mig att ta Milo till läkaren. Han har kliat sig på örat och verkat höra dåligt den sista tiden och mycket riktigt så var det något i örat. Inte en allvarlig sådan men tillräckligt för att få penicillin. Så nu går han på det.

Jag laddar batterierna nu innan jobbet. Helst av allt så skulle jag bara vilja ligga under täcket och gosa med M.
När vi träffas är det som att allt annat runt om försvinner. Blir så oehört lugn i hans närvaro. :) Galet kär är jag iallafall......

Nä... vila lite var det ja...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0