objektiv i rullning



( bild lånad från : http://www.microglobe.co.uk/images/sigma_24-70mm_hsm_canon.JPG )

Snart kommer detta in i lilla familjen. Som tur var hade jag iallafall 2 av mina 7 objektiv som passade på fullformatet. Men,... dom är fasta gluggar. Det som känns skönt är att jag har kvar 50d så objektiven är inte helt kastade i sjön. Det som jag tycker är tråkigt är att vidvinkel 10-20 Canon inte passar och ett annat Canon objektiv, 17-55. :(

japp... det var bara det. Kanske tar och fotar min lilla väska någon dag.


Kommentarer
Sandra, Colins mamma

Jo min sambo har trott att Colin har haft adhd eftersom att han inte kan sitta still. En av våra två bvc tanter har vräkt ur sig elaka saker om det ena och det andra. Som tur var träffade vi den bra tjejen sist på bvc som sa att det var normalt att vara aktiv det sa läkaren också så. Men han har aldrig haft ro att sitta still och äta ett helt mål mat tillexempel utan har alltid brottom iväg och inget intresse. Men vi ska läsa mycket böcker prata om känslor och rita mycket så ska de se på 3årskollen hur skillnaden är annars ska det bli utredning om förskolan märker att han är överaktiv. Inget jag är orolig över iallafall men eftersom de tjatat om det så kommer det på tal. Vad roligt att läsa om objektiv föresten vad är det för kamera du har? Jag funderar på att skaffa ett nytt men fattar inte så mycket om sånt.

2012-01-15 @ 13:53:12
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0