nu börjar det

Hämtade Milo ifrån tälje idag. Vi åkte hem medans M åkte och köpte en stor pulka och middag. När alla hade landat så klädde vi på oss och gick ut. Tänkte att det kunde va ett bra sätt för att Milo ska kunna få lite distans till M. Lite neutralt. Men det var inte så kul att åka pulka upp och ner. Det började bli mörkt och snön far överallt så vi gick tillbaks efter några få åk.
Jädrans vad glad jag är nu när jag blivit påminnd om hur jobbigt det är att dra vagnen i snön. Not kul alls.

Väl hemma så var Milo lite avvaktande men han smalt efter en stund och ville mata M med små smulor han hittade på golvet. :) vi åt middag sen bad och slutligen sängen för Milo. Han är inte riktigt sig själv efter sjukdomshelgen så jag och M mös med lite glass och pussade varann hejdå för ikväll. Korta träffar för Milo i början och M ska inte sova här förens det känns ok för mig. Vilket jag märker på Milo.

I morgon ska jag och Moch sola och kika på olika gym som jag / vi kan träna på. Jag vill träna på MåBra men jag vill bara åt gymdelen och dom tar betalt för gruppträning med. Vi får se.

Japp. Lite från mig. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0