mysig energisk kväll



Hämtade Lillen vid 15. Han fick gå hem idag. Lilla livet tittade in allt men han gick förvånansvärt bra. Han höll sig vid min sida och försökte inte rymma som han brukar. Nu är det extra läskigt då bilarna inte hörs ordentligt innan när snön ligger på marken. När vi kom hem var han rätt ok. Inte fasligt grinig eller så. Det kan verkligen ta musten ur mig, även om han varit hos dagmamman en hel dag. När jag har PMS är det extra jobbigt men jag försöker bita ihop så gott det går. Matilda kom förbi på kaffe och ungarna kivades. Hennes son och Milo går båda hos dagmamman och jag trodde dom skulle leka lite bättre än vad dom gjorde. Mycket mitt mitt mitt och frågorna kring hur pedagoisk man ska vara kom på tal, hur mycket ska man lägga sig i egentligen i deras samspel eller icke samspel. Det är svårt det där att vara mamma, speciellt när man mitt i allt får en skrattattack när det är som värst. Det positiva är att Milo inte kommer komma ihåg detta scenario att jag skrattade när han var tokallvarlig när han blir äldre.

Milo deckade vid 19 och jag ska snart göra detsamma. Min nästa börjar att brännas men jag kan inte skilja på om det är feber på gång eller om jag använt för mycket nässpray. Troligtvis det senaste alternativet då jag använt nässprayen nu i snart 2 år, varje dag..... :( men men... jag ska sluta en varm och solig dag... annars kommer jag se ut som MJ snart. ( sorry Klara ).

På fredag köper jag gymkortet. Då jääävlar. :) Har lagt upp en plan fram till sommaren. hepphepp...


Kommentarer
klara

tycker om dej ändå <3

2012-01-23 @ 21:19:55
URL: http://tinylove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0