glatt sällskap och dejt









I morse var jag så himla död, men jag kunde inte slappna av för att sova utan jag kände bara att tiden gick och jag ville bli klar med skrämselhörnan. Har ni någon sån? Haft ett skötbord inne i sovrummet och den har agerat avdumpningplats för alldeles för länge tid nu. Lite av sakerna som stod på den...
* ridspö
* magtränare
* radiostyrd hellikopter
* 3 omålade canvasdukar
* hantlar
* gamla skokartonger, typ 3 st
* kameraväskan
* videokameran
* reflexskärm
* klätterutrustning
Ja... och en massa småtjaffs. Nu har jag städat bort det, iallafall så det inte syns längre. Jag skulle vilja ha ett fint vitrinskåp till förvaring av mina kameror och objektiv.. 
Under tiden jag pysslade så låg Badah under täcket. Bara tassarna som syntes, så otroligt söt. Musiken min dundrade på i vanlig ordning... gud vad jag älskar att lyssna på reggae högt. Försöker jag lyssna när Milo är hemma vill han bara bli upplyft så att jag kan dansa med honom. Sen är han bara där och pillar och har sig så det blir inte lika skönt gung... :) Jag är lite glad. Känner mig lite gladare, dejtingsidan gör gott. I helgen ska jag på dejt. Hur gör man? Lite kul är det när man tänker på frasen - världen är liten - för det är den. Han tog kontakt med mig och jag fastnade direkt. Och nej jag har inte bråttom, och jag är inte kär i kärleken... jag är inte kär. Punk. Men det är någonting i hans bilder som får mig att känna att det finns något där, som vi alltid skulle ha kännt varandra. Skitweird. Hur som helst så berättade han att han jobbade som personlig tränare och inte på mindre än MITT GAMLA JOBB PÅ NAUTILUS, han jobbar tillsammans med min gamla jobbarkompis. Så ja, världen är liten. Det gör att det känns tryggt på något sätt eftersom jag vet hur go min jobbarkompis är och dom är kompisar. Det ska bli kul att se om det jag känner när jag ser honom på bild är så i verkligenheten.

Efter ett evigt plockande, dansande och en massa sms kom Dominika med Vincent förbi. Det är 1,5 år mellan dom och det var nog för länge sen dom sågs för att komma ihåg men dom lekte jättebra ihop. Det är skönt med sällskap, får nog det alldeles för sällan. 

Nu hoppas jag att Lillen sover länge, hoppashoppashoppas... Han åt en stor portion lasagne vid 19 sen vid 19.30 ville han ha min mat med ( pasta med fisk ) och självklart fick han det! Han åt som en tok, som vanligt och somnade runt 19.50 som en stock.

Jag önskar att jag skulle kunna vara lite trött men allt detta sms flörtande gör att jag blir alldeles pirrig i magen. 
..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0