dejting

Igår kväll låg jag och kurade ihop med mina kuddar i sängen och fick en utomkroppslig syn om hur det såg ut. Istället för kuddarna skulle det ju vara en varm och mysig kropp att krama om. Även om det ganska nyligen tog slut med J så har det varit slut för länge sen. Vi har på 2 år kanske sovit ihop 10 gånger, iallafall somnat sen har han fått åka ut pga av hans snarkningar. Jag tycker det är mysigt att sova ihop, jag saknar det. Efter den synen jag fick loggade jag in på en dejting sida och ja, det finns massor av snyggingar. Just nu så ligger jag i lä men jösses vad på killarna är. Har fått ganska bra "bud" men oftast är det en drös med skambud, hahaha. Jag skrev om min presentation och hoppas att skambuden minskar. Jag vet inte vad jag vill med detta men det pirrar lite i kroppen, lite bekräftelse och lite flört. Precis vad jag behöver. Har aldrig gjort så här innan, känns ju lite sådär men vafan... när går lilla jag ut? när ska jag hinna träffa någon?

Det som är lite pinsamt är det att jag sett flera från min kommun där och dom ser ju självklart mig... japp...

Milo har precis somnat. Hans tider är 04.34 VAKEN, 12-13 SOV, 1920 SOMNADE han.... hoppas hoppas att jag slipper gå upp 152598632863 gånger i natt och hoppas att jag slipper behöva vakna när andra går och lägger sig... :) Han fick ingen välling till kvällen alls utan han åt en stor portion mossaka vid 18.45 och så delade vi på en risifrutti. Jag hoppas att han håller sig torr, kan ju vara det som gör att han vaknar.. dricker han välling på kvällen så är det en full kisseblöja på natten.

Nä nu ska jag nog ta och betala ett VIP abbonemang, ge det en månad och se vad detta kan ge... :)

wish me luck!

/ 83 brev på exakt 24 timmar...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0