dåligt samvete

Här sitter jag på jobbet, sedan klockan 09 och har egentligen inte gjort många knop. Har i princip legat på soffan hela dagen och vilat. Låter väldans jobbigt va. Hemma har min mor kämpat med en Milo som har varit allt annat än lugn. Hon är helt slut och jag vill bara hem nu och avlösa henne. Jag har alltså varit på jobbet hela dagen och haft dåligt samvete. Men efter detta pass kommer jag vara ledig tills fredag. Jag ska inte låta Milo vara heldagar hos dagmamman efter detta långa uppehåll som han har haft men jag måste erkänna att det kommer att bli skönt att få tid till att göra saker som man inte kan med en överaktiv snart 1.5 åring.

Idag beställde jag en trådlös fjärrutlösare, fast det kanske bara heter fjärrutlösare? eller? Hur som helst...
Ska dyka ner i manualen till kameran, även om den är i princip exakt som min förra kärlek 7d och 50d så lär man sig alltid något nytt genom att läsa. Nu vill jag hem och pröva göra egna vitbalalanser och fingra med lite annat.....

Att jobba ger verkligen en helt ny energi....


Kommentarer
Denize - Ensam morsa till E&E i Spanien - Foto

sv: Det har du egentligen rätt i. Jag har inte besökt något dagis här, bara målat upp min egen bild efter vad man har läst och hört.



Tack för peppande och fina ord. Kram!

2012-01-07 @ 21:31:06
URL: http://denize.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0